Magyar valóság sokszínűsége a svájci frank tükrében
2008 év elején Magyarországon a virtuális Pannon puma ugrándozott a fő TV csatornák az illetékesek hurrá optimizmusát hallgattatták és láttatták.
A figyelmesebbek,közleményekben és sajtótájékoztatón hívták fel a figyelmet a 3 millió USA ingatlanárverés jelenségére.
Alig 3-4 évvel később a magyar családok egyik legrombolóbb gazdasági folyamatában, annak kiváltói és létrehozói nyerészkedésük következményeit árnyaltan magyarázzák.
Fő műsoridőben és reggelenként a Magyar Televizíóban....
Miért nem volt elég a devizahitelezés 2006-os reklámkampánya előtt a szomorú tény, amelyről mindenki tudott - közel 70.000 devizahitellel finanszírozott, lizingelt autó került visszavételre Magyarországon.
Miért nem találta jogsértőnek a magyar igazságszolgáltatás az akkori perekben a lizingcégek manővereit?
Miért nem volt mindez elegendő tanulság a marketing szakembereknek és vezető politikusoknak?
2011 nyarán a kérdések aktuálisak, megválaszolásuk politikai bátorság kérdése lesz!